Dani jest zmuszona wmieszać się w prywatne życie Bette. Shane staje przed trudną decyzją, Alice zostaje bohaterką prasowego artykułu. Sophie martwi się, że Dani chce się wycofać, Finley jest coraz bardziej zauroczona Rebeccą.