Dziesięć lat po naszym ostatnim spotkaniu Bette startuje w wyborach na burmistrza Los Angeles, po wielu życiowych perturbacjach Shane wraca do miasta, a Alice zostaje przybraną matką dziecka z poprzedniego związku swojego narzeczonego i jego byłej żony.