Emily stara się o posadę trenerki drużyny pływackiej w liceum w Rosewood i dowiaduje się, że jej była dziewczyna, Paige także ubiega się o to stanowisko. Hannę odwiedza pani Grunwald, która miała wizję, że przyjaciółki są w niebezpieczeństwie.