Kiedy Hanna zostaje porwana przez „Uber A”, przyjaciółki i ich znajomi desperacko ścigają się z czasem, by uratować pewną osobę, a jedynym na to sposobem jest przekazanie „Uber A.” dowodów obciążających prawdziwego zabójcę Charlotte.