W 1999 roku grupą przyjaciółek wstrząsa nagła śmierć jednej z nich. Dwadzieścia dwa lata później życie 16-letniej Imogen Adams zmienia podejrzana śmierć jej matki oraz walka z jej byłą najlepszą przyjaciółką, Karen.