Kiedy przestaliśmy być wolni, żeby po prostu być sobą? Kiedy ktoś kradnie należącą do Carrie parę butów od Manolo Blahnika na przyjęciu zamężnej przyjaciółki, okazuje się, że singielka nie ma także prawa narzekać.