Yvonne Orji: Cała ja (HBO)
W swoim drugim stand-upie dla HBO nominowana do Emmy Yvonne Orji wykorzystuje terapię, aby omówić ewoluujące swoich przemyśleń na temat przyjaźni, randek, dorosłości i tego, dlaczego faceci potrzebują lepszych przyjaciół.