Miłośnik ptaków zostaje znaleziony martwy ze swoją ukochaną kakadu u boku. Kobieta podejrzewa, że jej brat został zamordowany przez żonę i zwraca się o pomoc do doktora Michaela Badena. Oto część przypadków, na których koncentruje się Autopsja 11.