Dokument skupia się na kilku najbardziej spektakularnych przypadkach doktora Michaela Badena, byłego głównego lekarza sądowego w Nowym Jorku, który przeprowadził ponad 20 000 sekcji zwłok w ciągu ostatnich 32 lat.