Hana dowiaduje się od Filipa Paskowskiego, że w dniu swojego zniknięcia Misza miała odwiedzić ojca w jego domu na wsi. Hana postanawia porozmawiać z Karelem, który twierdzi, że nie wie, gdzie jest córka.