Mare z Easttown (HBO)
Serial HBO podążający śladami policjantki z małego miasteczka w Pensylwanii podczas prowadzonego przez nią śledztwa w sprawie morderstwa. W tytułowej roli wielokrotnie nagradzana Kate Winslet.