Ten, w którym Ross i Rachel… No wiecie
Ross i Rachel w końcu spędzają ze sobą noc. Monica zakochuje się w przyjacielu swoich rodziców, który zleca jej przygotowanie cateringu na organizowane przez niego przyjęcie.