Pan Gruber da Paddingtonowi chińską pułapkę na palce, a Paddington utknie z panem Curry podczas przesłuchania do sztuki./Paddington, Jonathan i Judy grają w wyimaginowane gry, a Judy i Mateo wymyślają, że fajniej będzie się bawić razem.