Jest wietrzny dzień i Jonathan chce pobawić się z tatą latawcem. Ponieważ pan Brown utknął w domu, Paddington zabiera Jonathana do parku./Rynnowy Rex kradnie obrączkę ślubną pani Brown. Inspektor podwórkowy Paddington jest na jego tropie.