Zadzwoń
Pato kupił nowy telefon i nie może się nim nacieszyć. Wkrótce jednak zdaje sobie sprawę, że jego nowe urządzenie ma pewne wady – nie można przecież bawić się z przyjaciółmi i jednocześnie korzystać z telefonu. Odłóż komórkę, Pato!