Letnia wędrówka
Przyjaciele wyruszają na szczyt góry, aby uciec przed upałem. Pato zabiera ze sobą ogromny i ciężki plecak, który bardzo utrudnia wędrówkę... Czy Pato naprawdę potrzebuje aż tylu rzeczy? Nie poddawaj się, Pato, już prawie jesteś na miejscu!