Ona bedzie miala ciezko
Zoya ostroznie wchodzi w nowy zwiazek, a Max jest zakochany i idzie na zywiol. Podczas oficjalnego przyjecia Audrey ma problemy z mama, Kate zostaje po godzinach, a Julien przysiega sobie, ze naprawi wszystkie swoje bledy.