Nie wytrzymasz z Jules
Swiateczny gosc grozi wywróceniem zycia Julien do góry nogami, a nowy przyjaciel popycha Zoye, by obrala swoja wlasna droge. Przed wybuchem bomby, Kate, Jordan i Wendy walcza o kontrole nad Plotkara.