Dziennikarze Heidi Blake i Jonathan Calvert ujawniają prawdę o korupcji w FIFA i sposób, w jaki doszło do wyboru Kataru na gospodarza Mistrzostw Świata w 2022 roku. Ich praca obnażyła kulturę przekupstwa, ale nie doprowadziła do upadku organizacji.