Nawiedzony dom w Michigan
Badacz zjawisk paranormalnych Steve Shippy i medium Cindy Kaza odkrywają tożsamość złośliwego ducha, który nawiedzał pewną rodzinę.
Badacz zjawisk paranormalnych Steve Shippy i medium Cindy Kaza odkrywają tożsamość złośliwego ducha, który nawiedzał rodzinę Pomeraning w wiejskich rejonach Michigan.