Po wygłoszeniu kolejnego płomiennego kazania kaznodziejka siostra Alice zapewnia rodzinę Dodsonów o moralnym i finansowym wsparciu kościoła, co nie zostaje dobrze przyjęte przez jej matkę Birdy.