Mechaniczne potwory
Parker odkrywa flotę potężnych, 110-tonowych koparek, które wydobywają złoto z koryta rzeki głęboko w boliwijskiej dżungli. Jednak gdy dociera na miejsce, dochodzi do katastrofy.