Gdy Luca czuje sie coraz bardziej chory, Thony zrobi wszystko, by zdobyc dla niego nowy lek. Lacznie z poproszeniem Kamdara o pomoc. W miedzyczasie Arman rozmawia z Nadia o jej sekrecie.