Nieoczywiste trio angazuje sie w misje obalenia Cortésa, podczas gdy zwiazek Armana i Nadii przezywa przelomowy moment. Fiona próbuje zapewnic swojej rodzinie bezpieczenstwo, podczas gdy Chris nadal przezywa zalobe.