Napij sie u nas i kontroluj swoje picie
Polowanie Simone i Wiley na rudowlosa kobiete prowadzi ich do nowego, tajemniczego zródla informacji. Razem odkrywaja niebezpieczna prawde o ich zwiazku z Clara.