Sztuczna inteligencja i roboty
Simone rozwaza udzial w misji zleconej jej przez pania Davis i odkrywa, ze jej byly chlopak, Wiley, jest teraz czescia podziemnego ruchu oporu, którego celem jest zniszczenie wszechpoteznej sztucznej inteligencji.