Slub bierzemy w czerwcu
Trwają pośpieszne przygotowania do wesela, które da Damonowi i Stefanowi możliwość zwabienia groźnego wroga. Mystic Falls znajduje się w wielkim niebezpieczeństwie, któremu trzeba zaradzić.