Witaj, bracie
W pierwszym odcinku ósmego sezonu Stefan kontynuuje poszukiwania Damona i Enzo, którzy w tajemniczy sposób zniknęli ze Zbrojowni kilka miesięcy wcześniej. Bonnie powoli traci nadzieję, że ktoś ich odnajdzie.