Porachunki
Caroline bardzo chce żeby, zanim rozpocznie się nowy rok szkolny, Elena, Bonnie, Matt i Tyler dobrze bawili się podczas tradycyjnej nocy żartów przyszłych absolwentów. Jednak wydarzenia przybierają dramatyczny obrót.