Wszystkie moje dzieci
Elijah stawia Damonowi i Stefanowi ultimatum, które naraża Elenę w niebezpieczeństwie. Bracia Salvatore zwracają się z prośbą o pomoc do Alarica i Meredith. Realizacja planu stawia ich przed trudnym wyborem.