Porky dostaje zlecenie na dostarczenie specjalnej przesyłki do luksusowego hotelu. W przesyłce znajduje Kaczora Duffy'ego./Przypadkiem Bugs został wzięty za następcę tronu ku konsternacji księcia Lesliego.