Kotek Squeaks/Bugs na rodeo
Wielka Stopa bierze Squeksa za nowego kota Bugsa i za wszelką cenę próbuje zwrócić go do właściwego miejsca./Bugs i Yosemite Sam idą na rodeo. Lecz tylko sytuacja zmusza ich do wejśćia na ring.