Wi-fi
Gumball dowiaduje się, że Wattersonowie kradną Wi-fi od Robinsona od lat. Próbują żyć bez niego, ale życie offline okazuje się zbyt trudne, Gumball i Darwin decydują się na włamanie do cyberprzestrzeni, aby poznać kod dostępu Robinsona.