Łowca naiwniaków
Kiedy Gumball i Darwin uświadamiają sobie, że dziadek nie ma przyjaciół na Elmore Plus, czują się źle. Tworzą dla niego przyjaciółkę, Muriel. Babcia nie jest zadowolona z nowej "koelżanki" dziadka.