Nemezis
Gumball i Darwin odkrywają, że Rob, który kiedyś przyrzekał im zemstę, próbował zaszkodzić im już od pewnego czasu... ale żadna z jego pułapek nie zadziałała. Z litości postanawiają nauczyć Roba, jak być lepszym złoczyńcą.