Powrót
Tata miał wyprawić dzieci do szkoły w pierwszy dzień po wakacjach, ale zaspał i nie może ich nigdzie znaleźć. Postanawia odtworzyć swoje kroki z poprzedniego dnia by przypomnieć sobie, gdzie są Gumball, Darwin i Anais.