Głosuj na Gumballa i Boberta
Gumball startuje w wyborach na przewodniczącego klasy i szuka kogoś, kto zostanie jego wiceprzewodniczącym. Postanawia zwrócić się do Boberta – szkolnego robota-geniusza. Czy Gumballowi uda się wpasować w jego system binarny?