Dzień Matki
Gumball, Darwin i Anais chcą dać mamie wyjątkowy prezent. Czy będzie to urocza kartka, a może abstrakcyjny obraz? Sprawdź, co przygotowali w zabawnych fragmentach z pierwszych sześciu sezonów „Niesamowitego świata Gumballa”.