Poszukaj pomocy!
Tim Wood i Sapphire Sandalo jadą do Montany, aby pomóc rodzinie mieszkającej w pełnym duchów Gunslinger Gulch. Co może być źródłem tej zatrważającej aktywności paranormalnej?