Kolekcja z piekła rodem: Trzy kręgi piekielne
Zak Bagans i Eli Roth łączą siły, aby zaprezentować przerażającą antologię horroru inspirowaną nawiedzonymi artefaktami z osobistej kolekcji Zaka.