Nikt nie pokona Baby
Baba jest zdeterminowana, zeby wygrac konkurs na najlepszy plyn do balsamowania. W drodze do zwyciestwa musi zmierzyc sie z Sophie Turner - byla przyjaciólka Trophy, która stala sie jej przeciwniczka.