Ja cię kompost
Gdy Sushi-Mushi łamie jedyną łyżkę, której od zawsze używał, ogłasza, że to koniec jego gotowania. Mush-Mush i przyjaciele postanawiają zająć jego miejsce, bo co może być trudnego w gotowaniu? Okazuje się, że wszystko!