Bohaterska pułapka
Grzdące uwielbiają bohaterskie opowieści Mush-Musha. Kiedy więc maluchy domagają się, by grzybrostek pokazał coś na żywo, Mush-Mush nie może się wycofać, przez co pakuje się w poważne tarapaty. Z pomocą przychodzą mu Chep i Lilit.