Mick Jagger
Od 60 lat Mick Jagger stoi na czele The Rolling Stones. W produkcji otwarcie mówi o byciu muzycznym wizjonerem i idolem kultury. Znakomita obsada muzyków pokazuje jego wpływy na historię muzyki rozrywkowej.