Maggie 2.0
Aktualizacja systemu sprawia, że Maggie zmienia się w rozrywkową wersję siebie. Ella, Slippy i Madhu są zachwyceni! Wkrótce jednak zaczynają się kłopoty. Przyjaciele muszą szybko wykombinować, jak przywrócić Maggie do pierwotnej wersji!