Supernowa przyjaźń
Slippy chce obejrzeć zaćmienie, dlatego tworzy specjalne okulary dla siebie i dla przyjaciół. Ella ma inny pomysł i proponuje wspólne oglądanie supernowej podwójnej gwiazdy. Slippy nie chce jednak zmieniać swoich planów.