Plodnoscklok
Toki zakochuje sie w dziewczynie, która poznal przez internet. Kiedy przestaje byc kolorowo, muzyk chce z nia zerwac, ale zamiast tego, musi towarzyszyc jej na pogrzebie ojca. Tymczasem Nathan ma koszmarne spotkanie z performerem.