Dżemput
Specjalista chce się wykazać i markuje złapanie „Lamputa” wykonanego z dżemu i piłeczek ping-pongowych. Chudzielec orientuje się, że coś tu nie gra – podobnie jak Lamput, który bynajmniej nie został schwytany.