Lunatyk
Lamput to przełomowy wynalazek: kleks, która potrafi się zamienić w cokolwiek pomarańczowego. Specjalista i Chudzielec – naukowcy, którzy go stworzyli – próbują go schwytać, co prowadzi do wielu zabawnych sytuacji.