Po czterech dlugich tygodniach czwórka przyjaciólek wreszcie sie spotyka. Jest to idealny powód do swietowania, a dynamika miedzy Fanta, Hajra, Jazzem i Rasaq jest doskonala. Warto to wykorzystac!